29 april 2008

En till cykeltur

Japp, nu är man verkligen igång med cyklandet till och från skolan =)
Men i morgon blir det nog inget, för då ska jag ta ut hunden på morgonen i stället. Sen blire matematik så det ryker om det... För övrigt är det ju Valborg också och 12.30 ska jag och resten av kören sjunga för skolan! Det kommer nog gå åt skogen, men det är alltid kul att sjunga, även om det inte låter så bra alla gånger.

Mamma beordrade mig till att byta skärm vid datorn och som vanligt så vill jag inte följa hennes order. Men jag tror jag inte har något val om jag ska kunna se något när jag blir äldre, för som det är nu så sitter jag flera timmar om dagen framför ett enda flimmer. Inte bra... Men det blir så klart ett upp-byte isåfall och då är inte jag missnöjd precis =)

Jag vill tacka Johan, som utnämde mig till sin nya blogg-guru. Det värmer gott och det känns bra att veta att folk faktiskt läser allt man skriver... Känns nästan overkligt, eftersom mycket jag skriver ändå inte är mina innersta tankar om någonting. Ibland kanske det är det, men oftast så skrapar denna blogg bara på ytan av allt jag tänker - och varför vill folk läsa det då? Intressant...

Hade en trevlig dag i alla fall.. Nu mat. Sen sömn. Kramkram

3 kommentarer:

  1. Jag läser av den enkla anledningen att jag känner dig, annars hade jag nog inte läst tror jag. Jag har faktiskt börjat undra om någon läser min blogg på sistone, jag har inte kollat statistiken på ett tag.

    SvaraRadera
  2. Mmm... jag har ingen aning om vilka som läser min blogg eller vilka som inte gör det =P
    Det är ju mest för min egen skull jag skriver i slutändan ändå =)

    SvaraRadera
  3. jag läser, kollar nog varje dag om du skrivit något nytt tror jag.

    det är kuligt att see vad lilla linda tagit för sig härnest och hittar på för hyss, mycket intresant läsande, men bara för att jag vet att det försigår väldigt mycket bakom de där blixtrande ögonen =)

    SvaraRadera