10 april 2008

Ett till anförande

jahapp. Nu har jag skrivit ett anförande för kursprovet i Svenska B. Hmm... Temat i år är Saga och sanning och mitt anförande heter Saga är sanning. Är rätt nöjd förutom att det inte är fem minuter.. jag måste lägga till ett eller två stycken till för att att det ska bli tillräckligt långt, men jag antar att jag skulle kunna göra lite förtydliganden. Tror nog att det går. Och så är jag sugen på att spela igen... spela musik... OCH! en inredare var hemma hos oss häromdagen och ska göra iorning huset för försäljning. Hon sa att hon skulle göra mitt rum till ett musik- och biblioteksrum!!! MIN DRÖM LIKSOM! ascoolt. jag är lagom nöjd nu. Men det kommer bara vara fint i några veckor under visningarna och såå.. sen så kommer hon ta ned allt igen, men jag kanske hinner bli lite inspirerad så länge :D

6 kommentarer:

  1. fuck vad coolt! jag måste få komma till dig ohc plugga och spela då!!

    SvaraRadera
  2. haha... det är ju coolt och konstig... brukar man göra så när hus ska säljas? coolt vilket fall som helst ^^

    SvaraRadera
  3. Gick ju ett helt TV-program där de gjorde sånt... typ Martin Timell och någon tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter.

    SvaraRadera
  4. "Sagor är mer än sanna. Inte för att de lär oss att drakar finns, utan för att de lär oss att drakar kan besegras." ~G.K. Chesterton

    Coolt, btw ^^

    SvaraRadera
  5. Haha jag håller med jonas, lite mysko ere.. men kul på samma gång=)

    SvaraRadera