2 april 2008

En till uppsats

Äntligen. Vilken jävla lättnad. Lars Winnerbäck och en vän bakom ryggen gjorde susen. Jag är färdig. Jaja, jag lyckades väl tappa bort uppsatsen, hitta den igen, skicka FEL uppsats till urkund och sedan tappa bort både den felaktiga och den rätta för att sedan finna den rätta på skrivbordet och skicka den till urkundsanalys.... Shit... jag höll på att kissa på mig och spy på samma gång en stund... Jag och min panik. Snabbt och intensivt.

Det är så jag föreställer mig min död. Om jag ska dö så ska det gå snabbt och intensivt. Jag har ingen aning om vad det betyder, men det känns skönt att kunna säga det. Jag har ingen aning om HUR det kommer ske heller... Men alla ska ju dö nån gång så det är ju inte fel att spekulera lite.

Nu ska jag spela lite för Míriel. Världen bästaste bästis. tack för att du följde med mig tillbaka till skolan och hämta min uppsats... ovärdelig vänskap! <333 <333 <333

1 kommentar:

  1. DU är världens bästaste bästis som funnits!!!! jag skulle åka till hallsberg många gånger för din skull även om det vore roligare med typ andra sidan jorden :P

    hoppas uppsatsaen gick bra förresten!

    SvaraRadera