7 april 2008

En till promenad

Nu har jag bestämt med bästisen att gå på promenad. Mysigt väder för det och bra sällskap. Perfekt. Jag har ätit aldeles för mycket gott på sistone, fredriks och olles födelsedagar är så nära inpå varandra att man nästan tröttnar på tårta och kakor =) Men bara nästan.

Nåväl. Nu har jag spytt lite på min situation så nu kan jag vara glad i några veckor till. Hehe, det funkar faktiskt att skriva av sig ett par gånger i månaden för att hålla humöret på en normal nivå istället för att spricka lite titt som tätt och få ett utbrott.

Jag har kommit fram till en bra låtskrivarmetod som fungerar för mig. Men den är såklart hemlig. Vill bara säga att se senaste verken by me verkligen lockar fram ännu mer [O.O] Vill spela in nu... Vill spela in en massa covers också... Vill vill vill.. vill lära mig. Ska lära mig. Så småning om.

Men nu ska jag bara öva och lära mig allt. Och gå på promenad. Sen kan jag fortsätta drömma en stund... jag ska nog drömma lite om att få åka till Kina med Pappis också. Hoppas jag får ledigt i sommar bara, om det är möjligt ens =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar