17 april 2008

Ett till disco

"Jag ska på disco idag! =D"

"Åh. Vad... 80-tal.."

Ja, sen var det ju jäkligt underbara människor där! "80-talet? Vart tog du vägen?" förgyllde upplevelsen ytterligare =P
Nästa torsdag blire bowling! Detta är början på en referens i min ansökan om att få bli AuPair... jag är så nyfiken på framtiden!

Och nu är rapportet påbörjad. Det kommer nog bli rätt bra tillslut ändå. 100 timmar kommer jag i alla fall redovisa, och antagligen blir det just dem som passar mig bäst... eftersom de 300 timmar som jag egentligen har lagt på det här inte alls var särkilt bra alla gånger... Det känns bra att kunna klippa och klistra i allt så att min rapport kan spegla mig som en driftig och målmedveten person i stället för att berätta om alla problem. Men det är klart att de också kommer med på ett hörn!

Nu äre sängen som gäller. Ska ju orka dansa i morgon! =) Krogen!!

1 kommentar:

  1. Pontiak är min idol. 80-TALEEEEEEEEEEEEET! Liksom världens vrål ^^

    SvaraRadera