9 april 2008

En till måltid

Nu är jag stolt. Jag har lagat korvstroganoff och ris till familjen. Det blev gott och det blev mycket. Bra. Och lite tomat och gurka såklart. Jag känner mig duktig. Skulle kunna laga mat lite oftare tror jag ^^

Fick min första deklaration idag. Läskigt. Och så blev det lite också eftersom jag har köpt mitt piano med fond-pengar. Jag hatar ekonomi. Men det är bra att kunna lite om det så man inte gör bort sig när man börjar tjäna pengar på riktigt.

Har redigerat en hel del bilder från Auschwitz på sistone. Det är ett sätt för mig att bearbeta mina känslor som jag fick därborta. Planen är att jag ska kolla på bilderna och minnas, när alla är klara, och så ska jag skriva ned känslan och sätta musik till det. Sen är det bara att ge sig ut och redovisa. För så många klasser jag kan hitta och så officiellt också då... tror att detvar den 24 maj, men är inte säker... Vi får se.

Nu ska jag återgå till plugget. Det börjar bli lite att göra på kvällarna nu... och så får jag inte glömma hunden också... skule ju ta en långpromenad med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar