12 april 2008

En till festkväll

Var ute och dansade i går i Örebro. Det var gött och det kändes som om jag kände i alla fall hälften av alla som var ute =)

Det kände så soft att inte behöva oroa sig, utan bara släppa loss. Grym känsla. Jag dansade mest med killar jag visste vilka det var, det mödförde ju att jag inte behövde tänka på att "ta kontakt" med någon heller. Jag hade bara kul hela tiden. Guld.

Stort plus var att två nära vänner till mig upptäckte världens vackraste grej just igår kväll. Underbart lyckorus. Precis så.

Nu ska man bara komma igång med pluggandet och så ska jag åka till Ticket med pappis för att boka biljetter till Kina! Det kommer också bli helt fantastiskt.
KRAM!

2 kommentarer:

  1. "Stort plus var att två nära vänner till mig upptäckte världens vackraste grej just igår kväll. Underbart lyckorus. Precis så. "


    Haha, vaad?

    SvaraRadera
  2. jag undrar också vad det var.... säg!

    SvaraRadera